mandag den 20. februar 2012

Tanker om at bygge nyt......


Billederne er lånt hos Made a mano's 

Jeg tror det sker mindst en gang om ugen.....
At Nicolas og jeg falder i drømmenes brønd og sidder og snakker om vores planer om om hvordan vi vil bygge og flytte .
Altså når vi engang bliver rige eller i det mindste har betalt nok af på alle lånene....(Ikke at det nogensiden sker.....Men måske)
Men når jeg så engang imellem falder over ting, som jeg tænker, "De må og skal bare være der, når vi engang....", så må jeg altså gemme dem.
Og det her er altså et meget godt eksempel.
Jeg bare have sådanne fliser....... Når vi når der til......



I think it happens at least once a week .....
Nicolas and I fall into the well of dreams, talking about our plans on how we will build and when we move.
Once we get rich or at least have paid enough of all the loans ....(Not that it ever happens, but maybe)
When I occasionally come across things, that i must have, I save them.
This is a very good example.
I MUST have such tiles 
....... 

2 kommentarer:

  1. happy to be here
    lovely week

    http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be

    SvarSlet
  2. Det kan jeg søreme godt forstå Kristine. De er simpelthen også bare super smukke. Man MÅ have drømme. De får det til at blive sjovere på de kedelige dage ik.. :-)

    Jeg drømmer også. Om alt muligt til min ny lille lejlighed. Her er fint jojo, men uhh hvor er der mange skønne ideer rundt omkring. Især på Pinterest.

    Rigtig god dag
    Kh Henriette :-))

    SvarSlet