onsdag den 13. juni 2012

En gammel kending....


I går da jeg havde været ud at cykle, trængte jeg gevaldigt til noget sødt.
Men eftersom jeg er alene hjemme i disse dage (Nicolas er igen igen igen på øvelse)
synes jeg at de var lidt overkill at gå i gang med den de cupcakes, 
jeg ellers havde gået og luret på.
Og ja! 
Så blev det lakrids marengs.
Og det er jo hverken første og da bestemt ikke sidste, at de ryger i ovnen.
De er så søde, så sprøde og så pivlette, at man næsten ikke kan lade vær ;)





Ha' en dejlig dag ;)
kh
Kristine



4 kommentarer:

  1. Uhmmm... Ser lækkert ud! ;)

    SvarSlet
  2. Bages ca. 130 time - Øhmm de ser lækre ud ville tro de var brændt efter så lang tid ;0))

    SvarSlet
  3. Mmmhhh, de ser gode ud. Men ja, jeg undrede mig også en smule over bagetiden ;)

    SvarSlet
  4. Hehehe..... I er da et par kloge Åger ;)
    Men til dem, der ikke kan regne den ud, så skulle der jo stå 1 1/2 time.
    Jeg retter selvfølgelig ved lejlighed ik'?

    Tak I to ;)

    kh
    Kristine

    SvarSlet