tirsdag den 26. juni 2012

Ny forhandler og det går forrygende!




Kære alle!

Jeg ville da bare lige fortælle jer, at jeg har fået endnu en skøn forhandler.
Helt nyåbnet med lækker brugskunst og tøj.

Lene skrev til mig for noget tid siden.
Hun havde set de nye keramikarmbånd med neonsnoren hos Butik Ö, 
og var faldet pladask for dem.
Dem og så nogle øreringe ville hun gerne have i sin butik.
Så det fik hun da ;)




Og i dag ringer Lene så og fortæller mig, at armbåndene sælger forrygende, og at hun formodentlig snart ringer og beder om flere.
Jamen er det ikke fantastisk?

Forøvrigt fortalte Lene mig også, 
at hun har prøvebagt  mine rabarber/kokoscupcakes fra sidste uge,
 og at hun var faldet fuldstændig for dem.

Jamen, jamen, jamen.
Sikke en fantastisk dag!

6 kommentarer:

  1. Åh, indrømmet - jeg elsker også dine armbånd og har endda ikke anskaffet nogen endnu! ;)

    Kh
    Christina

    SvarSlet
  2. Jubiii og jeg skal snart til Odder for at besøge min allerbedste ven i verden. Jeg vil helt sikkert lægge vejen for Lenes butik og kigge på det hele :-)

    SvarSlet
  3. Congratulations to you...I am wearing your bracelet today...I would be getting more if I were there xx

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare dejligt for dig.
    Jeg ønsker dig alt det bedste.

    SvarSlet
  5. Jamen du er fantastisk :0) dejlig det går godt for dig, så er der noget ved det.

    SvarSlet
  6. Hej! hvor er de bare flotte!
    hvor køber du læderremmene henne - tænker jo at du selv laver dem til armbånd!

    SvarSlet