mandag den 14. januar 2013

Iphon 5 + kort


Endelig fik jeg taget et par billeder af min "nye" lille ven, som jeg rent faktisk synes,
at jeg kunne være bekendt at lægge på bloggen og i shoppen.
Jeg har syet et par nye Iphon 5 punge.
Denne gang har jeg ikke valgt at sy den med for af Liberty, som jeg ellers er meget glad for. 
I stedet har jeg valgt noget af det stof, jeg selv har trykt og med det print, jeg selv har tegnet.
Jeg er faktisk blevet svært glad for denne udgave, da den på en eller måde er helt min egen.
Og det er da lidt fedt ik'?







Pungen bliver lagt på shoppen i dag.
Den sælges med en håndsyet keyhanger og pt. kun som CUSTOM ORDER.





De to sidste punge her er på vej ud til et par meget søde og hjælpsomme "damer".
Jeg takker mange gange for hjælpen og for jeres tålmodighed med alle mine spørgsmål.

Ha' en dejlig dag
Kh
Kristine

7 kommentarer:

  1. Fantastisk fin!
    Det er fedt at det er dit eget stof, liberty ser vi snart alle vegne :-)

    Kh

    SvarSlet
  2. Den er rigtig fin Kristine, er rigtig glad for min, bruger den dog bare til alm pung.

    Hav en skøn dag

    SvarSlet
  3. Jeg har et spørgsmål til knappen. Er det muligt at bestille en pung med to lynlåse istedet for en knap. Jeg fik nemlig knækket skærmen på min gamle telefon pga en knap på mit cover. :( Er derfor lidt nervøs for at gøre det igen. Venlig hilsen Camilla Maria

    SvarSlet
  4. Hejsa Camilla!
    Umiddelbart burder ser ikke blive problemer med knappen.
    Den sidder nemlig ikke i det samme stykke læder, som selve pungen og kommer derfor slet ikke i kontakt med telefonen.
    Der er både et stykke læder og et stykke stof i mellem - og ja! så selvfølgelig også de kort, du vælger at have i lommen.

    Jeg overvejer faktisk nøje, hvor og hvornår jeg bruger trykknapperne, da jeg også selv er bekymret for skærmen.
    På det nye cover jeg arbejder på i øjeblikket, vil evt trykknapper være "gemt" bag læder, for at beskytte skærmen.

    Håber du kunne bruge mit svar?

    Kh
    Kristine ;)

    Ps. Men jeg vil da seriøst overveje dit foreslag til en ny model ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for dit svar! Har lige bestilt 5'eren så nu skal manden bare overbevises om at den ikke kan eksistere uden din iPhone pung ;)

      Slet
  5. Så flot....

    Hepper også på lynlås.... Kan godt se det med knækket skærm pga knappen, ikke fordiden nødvendigvis sidder direkte mod skærmen, men pga trykket når man skal knappe.... Giver det mening?

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot! (lige som alt andet du rører ved) og hvis jeg havde en Iphone(5) skulle den bestemt bo i sådan en fin pung :)
    Ha en skøn uge.Kh Anita

    SvarSlet