fredag den 18. januar 2013

Man kan have nok så meget imod sne og kulde..... Men!

Den anden aften måtte Nicolas slå fire pæne huller  vores badeværelsesmur?????
Fire huller på størrelse med håndbolde i min fine råt pussede, hvide, rustikke væg.
Og hvorfor?
Såmænd fordi frosten havde sat sig i vandrørene ind til huset.
De rør, som jo ellers lå så godt gemt i væggene....tsk tsk tsk!

Hullerne er nu stoppet med rockwool og venter pænt på at blive muret og pudset op igen 
og jeg har igen fået varmt vand.

Men lad mig sige det sådan - Jeg er IKKE TOSSET med de EXTREME kuldegrader vi holder os lige i øjeblikket.
Jeg kan IKKE lide, at sneen knirker under mine fødder, når jeg går......
Og jeg HADER, at jeg hele tiden bliver forkølet, gør som en søløve og ikke kan smage min mad.
Nej! Jeg er faktisk slet ikke tosset med vinteren......og jeg glæder mig sindssygt meget,
til jeg igen kan høre fuglene kvidre og se erantisserne begynder at titte frem.....

Kom forår!
Kom NU!

But well!
Når det så er sagt,  så kan man altså ikke tage fra det, at det er det afsindig smukt.
Vel!



 




Og så lige til noget helt andet!
Jeg vil lige sige TAK for den fantastiske modtagelse min lille Iphone pung har fået.
Flere bestillinger og en masse fine ord med på vejen.
Skæppe skønt, meget motiverende og slet ikke til at få armene ned over ;)
TAK TAK TAK!
 

7 kommentarer:

  1. Ej hvor nogle flotte billeder - men jeg har det ligesom dig; kom sol, kom varme :) Håber din mur bliver fin igen og behold endelig armene over hovedet - du fortjener al den fine ros :) Ha en skøn weekend. Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita!
      Det håber jg sandelig også den gør - Men her i huset kan den slags godt have lange udsigter ;) Indtil videre har jeg gemt dem bag en stige med tøj.....hmmmm
      Også god weekend til dig ;)
      Kh
      Kristine

      Slet
  2. Det ER sindsygt smukt med det rimfrost på træerne.... Ville også ønske jeg havde muligheden for at bruge et par timer på at tage billeder! Men men men det er der ikke tid til med små børn hjemme!

    SvarSlet
  3. Ja Camilla!
    Sindsygt smukt, men ikke behageligt ;(
    Men håber nu alligevel du finder tiden.
    Kh og go' weekend!
    Kristine

    SvarSlet
  4. Hejsa Kristine,

    Sikke smukke billeder. Jeg elsker sne og frost, syntes det er sä smukt när det hele er klaedt i hvidt, men kan godt forstä at du sukker efter forär ;-)

    Jeg er vild med din iPhone pung og när jeg engang fär sparet sammen til en 5'er vil jeg helt bestemt overveje sädan en :-)

    /Annemette

    SvarSlet
  5. Jeg synes det samme som dig.. Forår KOM NU!

    SvarSlet