lørdag den 12. september 2009

Sådan en lørdag morgen

Skulle man bare have nogle flere af.....

Det er godt nok blevet efterår. Og bladende falder af træerne. Men det er altså stadig dejligt at sove med åbent vindue og at stå op og som det første åbne dørene og sidde og mærke kulden og den friske luft snige sig ind på en, mens man sidder med en kop kaffe eller the.
For Nicolas' vedkommende skal der en ordentlig balje kaffe til, førend at dagen er rigtig i gang. og for mit en ditto kop the eller tre ;)


Er det her forøvrigt ikke bare verdens sødeste egoist-thekande. Og så er den praktisk samtidig. Hehehe...

Der venter en laaaaang dag/nat forude. Jeg skal på 12 timers AV/NV på min gamle afdeling. Det plejer altid at være hyggeligt. Men for pokker de har travlt deroppe.
Jeg har stor respekt for de piger, der arbejder deroppe. De gør en forskel for både patienter, men også for hinanden.

Sidst jeg var på arbejde deroppe fik Christine øje på Twirl og bestilte et par. De kommer i dag Christine! I to farver og længder.
En med Aventurin og en med Rav. De er begge lavet i kobber og sterlingsølv og oxyderet.

På et tidspkt. kommer de også på på www.etsy.com Men for nu kan I bare lægge en besked her, hvis I skulle få lyst til at kigge nærmere på dem ;)

Ha' en dejlig dag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar