fredag den 11. september 2009

En dejlig dag

Som en gammel veninde ( Mia - http://www.123hjemmeside.dk/Bettephis/6168081 ) så smukt udtrykker det om dagen i dag,

"Skøn dag - livets finurlige lykke giver mig gåsehud :)"



Meget bedre kan det vel næsten ikke udtrykkes.
Og jeg er glad for at Mia har det sådan. Det er længe siden vi sidst har set hinanden. Vel noget nær to eller tre år, tror jeg. I hvertfald er hendes søn nået at blive 2,5 år nu. Tiden flyver.

Men nu er der endelig kommet en aftale på plads og jeg glæder mig.


Jeg har også haft en dejlig dag.
Jeg er alene hjemme. Nicolas er ude og tjene penge.

Til min fødselsdagsgave siger han..... Jeg er som et lille barn, når det drejer sig om fødselsdage. Min eller andres. Jeg elsker dem. jeg elsker gaver, hygge og alt omkring dem.

I aften skal jeg til min Muttis fødselsdag. Hun havde fødselsdag igår, men holder for hele familien i aften. Det bliver hyggeligt. Og mmmm.... go' mad! Nicolas og jeg har givet hende et par perleørestikker og en hæklet pude. Jeg har to gange før forsøgt at give hende nogle af mine hjemmelavede øreringe. Men uden succes. De tidligere har været ørekroge. Men denne gang er det ørestikker. Tror det er rigtigt ;)
Og endelig har jeg fået lov til at lave noget i guld. Jeg elsker guld. Men det er bare så pokkers dyrt. Generelt er det pokkers dyrt at arbejde med smykker. Værktøjet koster spidsen af en jetjager og er ikke sådan lige til at finde brugt. Men godt det snart er fødselsdag ;)

Det har været en rigtig hyggelig fridag herhjemme. Jeg har fået brugt lidt af havens overflod af Miarbeller og har lavet saft. Tre med Mirabeller og ribs og nu en ny portion over med Mirabeller og hindbær. Tror den bliver go'.






Man kan nok ikke blive ved med at skrive noget bare for at smutte uden om.
Jeg har lovet mig selv, at jeg skal løbe ude til min mor i aften.
Så hermed go' aften til de som måtte kigge forbi. Håber I også må hygge jer rigtig meget. Og go' weekend til dem, som er nået dertil ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar