onsdag den 16. september 2009

Sik'n en morgen!

Der er liv alle vegne. Så skævt men alligevel så forunderligt.








Vi havde lynende travlt på arbejdet i går. Det væltede bogstaveligtalt ind med patienter.
Sådan en aften sætter man stor pris på, at man er fire på arbejde og at man har gode kollegaer.
Mine arme, ben og mit hoved ville næsten ikke lystre på vej hjem. Så er den altså gal, når man har næsten 40 km. hjem. Vogt jer i nattens trafikanter. Kris er på vejen ;)
Efter sådan en aften og med mine år som vikar i baghovedet, kan jeg stadig undres over, hvor skæv fordelingen nogen gange kan være inden for det danske sundhedsvæsen.
Og ja! Vel egentlig også hvor dårlige vi indimellem er til at kommunikere? Vi er jo netop et væsen, som lever lidt højt på at skulle være gode til den slags ting...... Jeg undres.

Når jeg selv skal sige det, er det tiltrængt og velfortjent med en lille stille pause i hyggehjørnet her til morgen. Inden det går løs igen i aften.
The, tæppe og det nye katalog fra Nordal. Efterår og vinter....Det kribler i mine fingre.


Og så lige et lille indskud. Jeg har lagt mit Mexi tæppe på www.etsy.com. Så hvis I lyster, elsker farver og striber, og bar må eje et lækkert uldtæppe, så smut ind og kig.
Ja! eller bare tag et kig her ;)



Mexi tæppet er hæklet i tyk lækker Naturuld i et væld af farver.

Mål: 155 x 90 cm

Pris. DK 800,-
$ 155,-

Forsendelse: Billigste takst hos Post Danmark









Nyd dagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar