mandag den 14. september 2009

Spændende NYHED!

Lige inden jeg smutte i sengfor at få et par timer på øjet, må jeg lige dele en spændende nyhed med jer.
Jeg har indgået en aftale med Livsstil- og brugskunstfirmaet Nordal om at forhandle deres varer.

Nordal er - indbegrebet af farverigt og spændende interiør og tilbehør til hjemmet og haven.

Der findes smukke møbler, charmerende glas og fade samt hyggebelysning, lanterner, og romantisk tilbehør og møblement til haven.

Mit eget forslag til hygge a'la Nordal.... Se venligst bort fra de knapt så nypudsede vinduer ;)

Hyggekorgen....mmmmm!

De mest charmerende små japanske kokeshi dolls ;) Kan man andet end at smile af dem?

Hvis dette skulle have interesse, så tøv ikke med at kontakte mig. Skriv, ring eller duk op. Der vil være en vis leveringstid, da jeg ikke vil ligge inde med lager på varene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar