onsdag den 30. september 2009

Hurry up Mr. Postman....Vi venter igen på posten....

Men denne gang kan der vist gå flere dage.
Jeg har nemlig bestilt en bunke super lækre stoffer fra Saints and Pinners .
Jeg har bestilt stoffer fra Kaffe Fassett, Amy Butler, Anna Maria Horner.
Og uha! Hvor jeg da glæder mig til at få dem mellem fingrene. Det er de skønneste farver og mønstre. Glæd jer til at se dem, siger jeg bare....mmmm
Så skynd dig post. Flyv højt og flyv lavt, bryd lydmuren og nå frem til mig så hurtigt som muligt ;)

(But this time there may appear several days.
I have ordered a bunch of super delicious fabrics from Saints and Pinners in England
I have ordered fabrics from Coffee FASSET, Amy Butler, Anna Maria Horner.
Uha! I can't waite to get them between my fingers. It is the most beautiful colors and patterns..... mmmm
So hurry up Mr. Postman!
Fly high and fly low, break the sound barrier and come to me as soon as possible;)

Og så må jeg heller se at komme i gang.
Jeg skal nemlig have besøg af et par kreative ladies i eftermiddag, og så skal huset jo lige vendes på hovedet og rystes en gang inden de kommer. Vi skal jo gerne kunne finde et sted at sidde.
Det bliver hyggeligt ;)

(I have to get started.
I'm having guests later to day. A couple of creative ladies.
And bye then the house must be turned upside down and shaken once before they come.
It would be nice, if we were able to find a place to sit hehehe.... ;)

Have a nice day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar