søndag den 18. oktober 2009

Fodringstid

Nu nærmer vinteren sig.
Føj føj føj....Her til morgen, da jeg skulle fra arbejde, måtte jeg for anden gang i år ud at afise bilen .
Ikke den sjoveste beskæftigelse, når man egentlig bare ønsker at komme hjem og se dyner.
Men hjem kom jeg da ;) Med hiv og sving lidt skrabning og en super dejlig varmeblæser, høj musik og ind imellem et åbent vindue til at give lidt fornyet ilt til hjernen.

Hjemme ventede Nicolas med varm the og en idé.

Jeg er nu kommet op efter fem timer i sengen. Theen er varm, lasagnen er i ovnen, pitabrødene til ugens arbejde er bagt (Nicolas', for jeg har jo fri det meste af ugen), og så er han igang med det her.




Han er gået igang med resterne af den usle pil, vi havde stående ude i haven. Ikke meget at gøre godt med. Men det er meningen, at det skal blive til dette her.



Frostvejr og vintertid er tid til fuglefodring.
Det bliver så hyggeligt, at man kan sidde herinde i varmen og følge med derude.

Nåh ja! Glemte også lige at vise jer de her.....hehehe
Dem fik han også lige lavet, mens jeg sov.
Altså nogen gange er det lidt utroligt, hvad man kan nå på fem timer????
Utroligt hvad sol og søndag kan gøre ved folk ;) Dejligt!



De blive da så hyggelige at komme hjem til om aftenen.

Mens jeg har sidddet og skrevet her, er Nicolas faktisk blevet færdig med kræmmerhuset.


Det er skisme da blevet ret godt taget i betragtning af, at det er første forsøg og så med noget lidt for underlig pil.
Jeg har opfordret ham til at sætte en mindre produktion igang.
Jojo! det vil han da også gerne, men det kræver altså bare lidt mere råmateriale, siger han?
Så må vi jo skaffe det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar