onsdag den 28. oktober 2009

Godt man har et "lille" garnlager

Så stod jeg der!

Med håret i postkassen og manglede en ekstra rundpind str. 3,5.
Hvem har lige to af dem liggende?
Ja! Selvfølgelig ville en garvet strikker måske have tænkt over, at man kunne risikere at skulle bruge to, når man samler blusen og der lige pludselig skal være rigtig meget på pinden.
Men nu er jeg altså ikke en garvet strikker!
Ja! Eller havde jeg nu blot læst opskriften ordentlig igennem inden jeg gik igang, så var jeg heller ikke endt her.
Men sket er sket og af skade bliver man klog....bla bla bla.....

Men måske også godt det samme. Jeg var så småt ved at få sat min tålodighed på prøve og var begyndt at blive en anelse træt af musegrå.

Ihvertfald resulterede ovenstående i, at jeg i aftes måtte rodde lidt i gemmerne for at finde garn frem til lidt ny underholdning.

Jeg gik igang med denne her.


En sød lille sag i meleret grå/lilla Highland.
Normalt sværger jeg ellers til ren uld, men i en snæver vending og når det nu ligger inden bag i skabet, tjaaaa....

Opskriften har jeg købt på Etsy. Men den er lavet af to kreative damer. Hanne og Anne , på hvis blog, man kan finde linket til at købe den.
Umiddelbart ser den ret tilgengængelig ud. Men lad os nu se, om jeg alligevel ikke skulle få brug for en livline eller to undervejs ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar