torsdag den 29. oktober 2009

Go'Morgen!

Endnu en arbejdsdag venter forude....

Himmelen er grå, det rusker i buske og træer, vejen er våd og misserne og jeg sidder gemt bag ruderne med the og varm ild.

Så længe det varer. For inden længe er det ud i efteråret. Ud og ned til hesten.
Uhhhh... Selvom der er stalde og ridehuse, er efterår og vinter bestemt ikke yndlingsårstiden for hestehold.

På vej hjem skal jeg lige forbi posthuset for at hente min sidste fødselsdagsgave, som har været længe ventet ;)
Jeg glæder mig, for jeg ved godt, hvad det er....

Nåh! Men inden jeg smutter, ville jeg lige vise jer, at jeg da nåede et pænt stykke på "Scraps" igår.


Jeg tror, at den bliver et efterårshit.
Den ser faktisk superfin ud i det melerede, og når jeg sidder med den foran cowboybukserne, så er det en helt perfekt farvekombination.
Og jo! Det bliver jo nok mest dem, den skal gå til.
For hvor meget jeg end gerne ville være smart og tjekket og går i leggins, store skjorter, tunikaer og den slags, så ender jeg alligevel næsten altid i et par cowboybukser.
Kender I det?

Ha' en dejlig blæsende efterårsdag folkens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar