fredag den 30. oktober 2009

Efterår....


Håber I har nydt dagen?

Nicolas og jeg har haft fri i dag og har rigtig hygget.
Lige nu venter småkagerne i ovnen. Nicolas har brugt det meste af eftermiddagen på at rode rundt efter den rigtige opskrift og efter lang tids tryglen fra mig, fald valget endelig på fedtebrød......
Lyder måske ulækkert eller som noget fra sukkermaddernes og fedtegrevernes tid.
Men jeg lover jer! Det er som at komme i himmelen ;)

Senere står den på gæstebud hos min søster. Hele familien er samlet til et uhøjtideliget festivitas, som hun skrev, da hun inviterede.
Hmmmm.... så skal vi have go' mad. For det kan hun nemlig også min søster.
MUMS!
Lige lidt godt til at lade op til en laaaaang arbejdsweekend.
Jeg glæder mig.

Ha' en hygsom weekend alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar