mandag den 2. november 2009

Hvad laver jeg dog her?


Ja!
Det har jeg spurgt mig selv om flere gange denne morgen.
Klokken er lidt i syv, og det er min fridag. Det regner og rusker og er vådt og koldt udenfor.
Igen! Hvad laver jeg her????

Jeg troede, at jeg var godt og grundigt B-menneske, men det sidste stykke tid, har jeg set tendenser, som peger i den modsatte retning.
Det er ikke mig, som bliver liggende i sengen på mine fridage og som først kommer op, når nogen lige så stille lister ind og siger at der er morgenmad....hmmmm.... Hvad sker der?

I dag kan jeg til nød måske forstå det.
Efter min marathonweekend, har kroppen vel delvist vænnet sig til at stå op før fanden får sko på og gå i seng med hønsene.
Men ellers.... Ugens øvrige dage? Jeg forstår det ikke?

Og nu ligger jeg så på divanen ved siden af brændeovnen med en kop varm the og prøver at overtale mig selv til at sove lidt mere.
Jeg må da være i underskud?

Jeg ved godt, at man ikke behøver lige så meget søvn, når man bliver ældre (er der nogen, som siger), men så gammel er jeg da heller ikke blevet endnu???
VEL?
Det er muligt at billedet siger noget andet. Men sådan ser man altså ud, når man lige er vågnet om morgenen og ikke er helt tilfreds med at blive fotograferet. Ja! Eller i det hele taget ikke helt tilfreds med at være oppe på nuværende tidspkt.

Ha' en dejlig dag!

Nu vil jeg med min kop the begive mig ud i enten blogland eller drømmeland alt efter hvad som fanger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar