mandag den 12. oktober 2009

Hov!

Hov hov hov.... glemte lige at dele min optur fra igår med jer ;)



Det første af de her armbånd købte Sanne (en af mine kollegaer) af mig for længe siden.
Hun kom igår og fortalte mig, at hun havde været ude at shoppe (lucky you!)
Mens hun var godt igang, havde indehaveren af butikken spurgt hende, om hun da måtte få at vide, hvor hun havde fundet det armbånd .....jubiiii!
Og så kom Sanne til mig igår, fordi hun havde lovet at prøve at finde oplysninger eller en webside fra mig....hmmmm.... pokkers at den side er så længe undervejs.
Men igen! HTML er altså noget fanden har skabt.
Men for pokker da! Super dejligt med positiv feedback ik'?

Det var såmænd bare lige det, jeg ville dele med jer ;)

Begge armbånd eller lignende kan forøvrigt stadig bestilles hos mig. Farve og vedhæng bestemmer I mere eller mindre selv.
Og husk, at der også stadig er en masse øreringe.
Bare skriv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar