fredag den 16. oktober 2009

Længe væk....

og ikke meget nyt!

Jeg har holdt efterårsferie sammen med Nicolas. Dejligt!
Vi har været i Jylland. Nærmere betegnet Skørping, hvor svigermor bor.
Jeg lover jer! Det er seriøst et af de smukkeste stede, jeg kan forestille mig. Sådan et sted, hvor man kigger ud af vinduet og bare slapper af.

Desværre kom vi lidt hurtigt ud af døren, så vi fik ikke kameraet med. Men jeg håber, at jeg på et tidspkt. kan finde nogle ældre billeder af stedet, så i selv kan se, hvad jeg mener.







Under alle omstændigheder, har vi nydt et par dage væk fra det hele.......

Men HOV! Nicolas havde et par stykker liggende. Godt nok fra lidt tidligere på året. Men bestemt lige så sigende.

På vej hjem fra "skoven" var vi en smuttur i Århus. Bare fordi vi kunne ;).... en rigtig nuldretur, hvor vi gjorde et superkøb.
Vi fandt et brugt quiltesæt med bord, fod osv i en ret inspirerende butik. Jeg husker desværre ikke lige navnet på butikken, men den ligger lige først for i gågaden.

Vi mødtes også med begge nicolas's brødre, som bor i Århus. Hyggeligt!
Joachim til kaffe og Max og Bea om eftermiddagen.
Max og Bea var så søde at bestille bor og invitere os ud at spise på Hotel & Brasseri Ferdinand.
Dejligt sted med super mad, rigelige portioner, lækker vin og fin og personlig betjening.
Spørg bare Nicolas, som fik en ret bestående af kål- og ølpølser, glaseret svinekød og bønner. En totalt herreret hehehe.

Alt i alt et par dejlige dage i det jyske.
Det kan varmt anbefales ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar