mandag den 5. oktober 2009

Man skal aldrig sige aldrig.....

Mandag morgen kl 8 nul dut og posten står derude med en pakke til mig. NICE!
Undskyld post Danmark! Må jeg heller skynde mig at sige ;)

Jeg fik denne her med posten i dag


Mine fantastiske stoffer fra Saints & pinners . Pakket ind i den sødeste pakke med silkepapir og bånd.
Og inden i pakken lå der en håndskrevet seddel fra dem. Jeg ved godt, at det er billige point, men det scorer alligevel hos mig.


Ud af pakken kom de mest fantastiske stoffer i alle mulige farver og mønstre.
Der er stoffer fra Anna Maria Horner, Amy Butler og Kaffe Fassett.



Seriøst! Så har jeg ikke en plan for noget af det endnu. Og jeg må indrømme, at jeg næsten kan være nervøs for at begynde at klippe i dem.
Så jeg skal lige have lagt hovedet lidt i blød for at finde på nogle gode idér.
Hvis I har nogen, så byd endelig ind med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar