mandag den 5. oktober 2009

Rod i kronologien ;)

Jaja!

Jeg ved godt, at kronologien i mine indlæg ikke rigtig stemmer med det indlæg, som jeg vil poste nu.
Men jeg var bare så spændt på at vise jer de fantastiske stoffer, jeg har gået og ventet på, at jeg tænkte at søndagens projekt godt kunne vente lidt.

Søndag var det blevet arbejdsdag igen.
Oven på et par dage med dårligdom måtte jeg ud og tjene til føden igen.
Og hvilken aften vi havde ;)

Men det er nu godt nok projektet inden arbejdstid, jeg egentlig ville vise jer.
Nicolas og jeg fandt nemlig kufferten med lædergrej og skindrullen frem og gik i gang med hver vores projekt.
Uorganiseret, som jeg til tider kan være, kastede jeg mig straks ud i at tegne og skære på/i læderet. Mens Nicolas som vanligt først skulle lave skabelon og prøve sig frem.
Det havde vi lige en lille sludder om. Læder er jo dyrt, ved i nok! Hehehe....
Men hvad Nicolas ikke ved, er at jeg i laaaang tid har gået med mit projekt oven i hovedet og faktisk har tænkt en masse tanker omkring det.
Jojo! Selvfølgelig har jeg måske ikke tænkt på, hvordan man lettest syer tre syninger, som støder op til hinanden, sammen.
Men problemer er jo også til for at blive løst ik'? Og det gjorde jeg så.
Jeg må indrømme, at det stadig er meget hårdt for mine hænder og det var bestemt ikke sjovt at skulle rense hænder med sprit i går aftes.
Så tak! For en stille aften på afdelingen ;)





Der er som vanligt meget forskel på de ting Nicolas og jeg er gået i gang med. Hans er meget mere kunstneriske end mine. Funktionaliteten kan vi diskutere. Men flotte er de.

Det er meningen, at mit på et tidspkt skal blive til en skuldertaske, mens Nicolas' skal blive til en kasse. Det som vi ser her er bunden. Det er så meningen at siderne skal komme til at se lige sådan ud. Det er et ret stort arbejde, med syning, presse i vådform, syning, presse osv osv.... Men han hygger sig med det. Og så er det jo godt.
Og helt ærligt! Det er altså MEGET hyggeligt at side og lave tingene sammen.

Ha' en dejlig dag allesammen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar