fredag den 9. oktober 2009

Gæt en handling....


Hehehe.... Jeg ved godt, at den kan være ret kringlet ud fra dette billede.

Men læg mærke til Buddas hovedbeklædning.
Gæt så først, hvad det er (eller hvad der er inden i den)?

Efterfølgende kan jeg så fortælle, at jeg fra mandag til torsdag har været meget dårligt gående og har haft temmelig ondt i diverse muskler i hele kroppen.
Faktisk i muskler jeg slet ikke troede var relaterede til den fysiske udfoldelse, som jeg har været i gang med.....
Hmmmm..... Jeg er svag. Og mon ikke den er gal igen senere i dag og i morgen? Var nemlig i gang både mandag og i går.

Til de som ikke allerede har gættet det, så kan jeg fortælle, at jeg har været ude at ride på Jaro for første og anden gang.
Anden gang med betydelig større succes og sikkerhed end første. Men sådan er det vel?
Men for pokker jeg har godt nok haft ondt alle vegne....hehehe.
Om det er alderen, som trykker, som nogen foreslår, eller om det simpelthen er dårlig rideform, det skal jeg lade være usagt.
Men jeg håber godt nok, at det bliver bedre med tiden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar