fredag den 9. oktober 2009

Tiden iler

Igår havde jeg besøg af Mia.
Det var godt nok hyggeligt. Jeg som gik og forestillede mig, at det ikke var mere end 2 maks 2,5 år siden vi havde set hinanden sidst. Men det var det.
Ved fælles iblødsætning nåede vi frem til, at det rent faktisk er næsten 4 år siden. Det er da vildt som tiden den går stærkt. GISP!

Og det gjorden den også i går. Faktisk fik vi hurtigt brugt fire timer uden så meget som at blinke med øjnene.
I sin tid mødtes vi på studiet, begyndte så at spille håndbold sammen og havde i det hele taget en masse sammen.
Alt sammen noget, som blev fisket frem igen i går,som blev vendt og drejet, grinet og tænkt godt og grundigt over.
Det var faktisk som om der kun var gået et par dage siden vi havde set hinanden sidst (hvis man altså lige ser bort fra at Mia har nået at få Frode og jeg har noget at finde Nicolas...hehehe). Dejligt!
Der skal bestemt ikke gå så lang tid før vi ses igen.
Mia er forøvrigt et af de mennesker jeg kender, som har den fedeste stil, og som har fingeren sådan lidt mere på pulsen og ved, hvad der sker og er in, end mig.
Hun kom med nogle rigtig gode ideer, som jeg lige vil tygge lidt på. Tak Mia!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar