fredag den 9. oktober 2009

På pindende

Ja! Tro nu ikke, at tiden bare har stået stille og at der ikke har været gang i kreativiteten.
Jeg har nemlig bare strikket videre på min "mens jeg venter - trøje", eller skulle jeg måske kalde den "Bare jeg bliver færdig før jul - trøje".
Faktisk er jeg nu færdig med både for- og bagstykke og er gået i gang med det ene ærme. Så det har da rykket lidt.
NICE!
Men det hjælper jo selvfølgelig også altid lidt, når man efterhånden har fået lært, at man godt kan strikke samtidig med, at man ser fjernsyn....tsk tsk tsk

Faktisk har jeg også en ny ting at smide i shoppen. Men indtil da, kan jeg jo bare vise den her.
Undertrøjen er strikket af min Mutti. Som skrevet tidligere har hun jo strikket mange af de her i sin tid og har go' er faring med at bruge dem.
Hun har engang fortalt mig, at hun rent faktisk også strikkede underbukser til os i ren lanolin uld og at vi brugte dem uden på stofbleerne....hmmmm.... tænker jeg. Kradse, kradse, eller bare totalt økobaby?



En lækker lille sag i råhvid, en-trådet merinould.

15 cm over skuldrene
16 cm i bunden
23 cm lang










Ingen kommentarer:

Send en kommentar