fredag den 9. oktober 2009

Slut på ventetiden....Jubiiiii


Så kom posten endelig med mine bøger... Og spændende ser det ud.
En masse kreative tanker samlet i fire flotte og farvestrålende bøger.
Jeg har købt dem her til eget fornuftige priser ;)

Jeg har fået "Seam to Me - 24 New reasons to love sewing" Af Anna Maria Horner.
Totalt fede farver og stofvalg. Men det undrer jo ikke nogen, at jeg synes det. Jeg er jo vild med hendes stoffer.
Og en bunke inspirerende projekter, hvoraf nogle bare venter på at blive søsat.
Jeg har da også allerede fundet det første projekt.
Og så skal der gang i min nye stofbunke....jubii

nummer to i bunken er "Last - minute Patchwork + Quilted Gifts" af Joelle Hoverson indehaver af en totalt inspirerende blok og butikken www.purlsoho.com.
Som Anna Maria Hornes bog, er der rigtig mange spændende ting. Og rigtig mange super gode gaveideer. Så er spørgsmålet bare, om folk er ved at være trætte af, at få hjemmelavede gaver af mig?

Den tredie bog er faktisk nok mere en Mia end en Kris bog. "Handmade Home" af Amanda Blake Soule Den er super flot og med en masse spændende ideer. Men er rigtig meget møntet på børnefamilien. Og der er jeg jo ikke lige pt ;)
Men seriøst har Amanda en af de mest inspirerende blogs man kan forestille sig. En rigtig must visit site, hvis man er til flotte billeder og inspirerende historier om anderledes måder at være familie på.

Og endelig nummer fire. "In stitches" af den allesteds værende Amy Butler
Også her findes mønstre og inspirerende farver og stoffer.
Jeg er altså også helt vild med mange af hendes stoffer.

Jeg kan slet ikke vente med at komme igang nu. Ideerne og tankerne omkring farver og valg af stoffer snurrer rundt i hovedet på mig...Hjæææælp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar