mandag den 9. november 2009

Arbejde arbejde arbejde....

Sådan har min weekend set ud.
Og så for første gang som ansvarshavende på akutstuen.
Jeg har lange arme og korte ben i dag, ka' jeg love jer for.

Jeg synes godt nok, at jeg har haft min ilddåb på afdelingen nu ;)
Godt nok har vi ingen hjertestop eller voldsomt akut dårlig (altså sådan hu hej og vilde dyr) haft. Men bare sådan gennemgående noget at lave heletiden.
Jeg har bogstaveligtalt været indrullet i både blod, sved, tårer og andre spændende kropsvæsker hele weekenden ;)
De som var der, ved hvad jeg taler om. For jer andre, så ka' jeg bare sige, at det ikke just var lækkert ....hehehe.
Men sådan kan det gå!
Det har ihvertfald været både en lærerig og spændende weekend.

Herhjemme har den for mit vedkommende mest stået på lidt rekreation. Lidt nørkleri og lidt ridning.
Men jeg er altså meget træt i dag.
Og jeg har tænkt mig at tillade mig selv at være det.
Laaaaangt op af dagen.
Kun afbrudt af tankerne om aftensmad og ridning senere.

Forøvrigt modtages gode forslag til aftensmaden gerne.
Jeg har bagekartofler, porrer, spidskål, selleri, bacon, broccoli, tyndstegsbøffer i fryseren, feta og mozzarella......hmmmmm....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar