mandag den 9. november 2009

Der er altid en grund......

I mit tilfælde er der flere grunde til, at Nicolas er "ham" for mig.

I går inden arbejde sad jeg og nørklede med de her


Og jo! Jeg havde problemer indimellem.

Som jeg vist nok har luftet et par gange før, er jeg jo ikke en haj til symaskiner og andet teknik.
Men Nicolas sad ved siden af mig (godt nok ved computeren, men han sad der ;)....) og kom med lærerige, inspirerende og hjælpsomme input.
Og når mine fummelfingre svigtede helt ved undertråden eller andet, så var han der og enten forklarede eller hjalp.

Og endnu bedre!
Da jeg kom fra arbejde havde han så lige sat hanke, for og indvendig lomme på tasken.
NICE!

Og så er den endda håndsyet. Hvad mere kan man forlange?



Ja! Det skulle da lige være mine elskede fedtebrød. Nu havde jeg jo plaget om dem hele weekenden. Og så stod de der ved gud og fædreland med grøn, sprød og lækker glasur og fristede, da jeg kom hjem...mmmmm.

Men her må jeg lige indskyde, at det godt nok er en farlig ting! Nicolas sad i lørdags og hyggede sig med at tage billeder af mig.
Lige kommet ud af badet....med udslået hår og uden makeup og i en babydollbluse.
Egentlig lyder det vel yndigt og harmløst.

Men nej!
Det var forfærdeligt og nu må jeg altså til at holde lidt igen med de fedtebrød Nicolas.
Jeg svulmer jo op som en spærreballon.
Og nej! jeg er ikke gravid....tsk tsk tsk????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar