mandag den 9. november 2009

Nyt på pindende....

Nyt og nyt kan man vel ikke tillade sig at kalde det.

Godt nok er det med nyt garn og begyndt forfra. Men opskriften er en gammel kær kending, som jeg elsker og som har været flittigt brugt, siden den første gang, blev strikket sidste vinter.


Opskriften er taget fra gratissiden "Garnstudio"

Den er superlet at strikke og er en dejlig lille lun ting at svøbe sig i her i de kolde tider.

Jeg strikker den denne gang i den lækreste, blødeste og mest vamsede garn.
Manu babyalpaca hedder den.
Den er egentlig beregnet til en pind 7-9. Men jeg strikker den som opskriften siger på en pind 10. Og indtil videre tegner den helt fint.
Den lækre garn kan fås i et væld af farver her på "www.garn.dk".

Jeg lover jer! Vælger I at strikke noget I det, vil i ikke fortryde mmmmm.
Jeg strikkede sidste år til jul et langt halstørklæde med snoninger til min mutti i det samme garn. Det blev så lækkert og lige til at putte sig i en kold vinterdag.

Både garn og opskrift får de bedste anbefalinger af mig ;)

1 kommentar:

  1. Kære Kristine.
    Det tror jeg ganske enkelt ikke på. Du har i længere tid været en anelse for tynd, så skulle du have taget et par gram på er det vist helt ok. Må vi se de omtalte billeder? de lyder da bare rigtig søde. vær du bare glad for, at du har en sød kæreste som ønsker at tage billeder af dig. Hvorfor tror du? Nok fordi han synes du er bedårende dejlig lige som du er. Og det ER du nemlig! Må vi også lige se nogle billeder af tasken ude såvel som inden i.

    SvarSlet