mandag den 23. november 2009

Endelig igen igen....

Det er da utroligt, som jeg kan blive ved med at sige endeligt...hehehe

Så mange ting man har liggende i gemmerne, som bare venter på at blive gjort færdig.
I dag var denne mexicoinspirerede pude, som endelig kunne erklæres færdig, done, finito osv osv....




Den blev faktisk lavet færdig midt i bollerne, syltetøjet og osten.
Jeg havde nemlig igen i dag besøg af Mia.
Jeg forstår stadig ikke, hvordan vi i omkring fire år ikke har set hinanden..... tsk tsk tsk
Men nu er den næste aftale allerede på papiret og jeg skal ind og besøge hende og se hendes hjem. Og jeg glæder mig!

Faktisk er puden ikke det eneste etniskinspirerede i mit hus i disse dage. Jeg har nemlig også fået et par super charmerende kasser hjem til både shoppen og hjemmet.

Tjek lige disse her





Søde ik'?
Eller er det bare mig, der har noget med alle de der farver?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar