tirsdag den 24. november 2009

Forsøg # 1 ud i syningens svære kunst....

Uuhhhh....

Ja! Egentlig kan jeg vel ikke kan jeg vel ikke tillade mig at kalde det første forsøg!

Jeg mindes nemlig, at jeg for mange år siden (netop sammen med mia), meget modigt begav mig ud i en hættetrøje i fleece med hjemmelavede kanter og det hele.
Og jeg tror også, at vi blev både færdig og fik noget ud af det, som vi rent faktisk gik med i en periode.

Mindes dog også, at den meget pludselig forsvandt en dag??????
Om nogen har stjålet den i ren misundelse over det sublime stykke sykunst, eller om den bare blev væk og glemt et sted, ved jeg ikke?
Men væk var den pludselig.

Nu har jeg begivet mig ud i en sød (når jeg selv skal sige det) skjortebluse.



Den ser faktisk ikke let ud, men jeg håber, at jeg ved problemer kan række hånden ud og få lidt hjælp fra ham, I ved nok ;)
Lige pt er jeg i gang med at tegne mønsteret af. Det i sig selv kræver jo tankevirksomhed...hehehe!

Og nu er tankevirksomhed måske ikke noget, som jeg kan prale af at have mest af i dag.
Jeg var nemlig så heldig at vinde en dobbeltvagt i aften/nat.
Jubiii...
Det var en lang nat og nu sidder jeg her lidt vingeskudt og glæder mig til en stille aften herhjemme som erstatning.

Og jeg tror det bliver en hyggelig aften!

I hvert fald dufter der efterhånden pragtfuldt i køkkenet.
Nicolas er i gang med at stege en kylling godt fyldt med champignoner, peberfrugter og hvidløg. Og akkompagneret med ris og stegte grøntsager som planen er, så løber min mund allerede i vand ved tanken....mmmmmm

Ha en hygsom aften alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar