torsdag den 26. november 2009

Før julegaver....

Yum Yum Yum....

Se hvad posten bragte til mig i dag!


Lækker blød lilla/auberginefarvet babyfløjl og denne smukke bomuldsstof...Hvad skal jeg dog bruge det til?
Julegaver?
Jeg tænker taske? Hvad tænker I?

Og som om det ikke var nok, var jeg også kommet til at luske de her smukke ting i indkøbskurven



2 x 20 små lapper i de smukkeste Liberty stoffer.
Nu forstår jeg hvorfor folk er så begejstrede for netop dette stof. Hold da op en lækker kvalitet. Blødt, tynd, fint og meget farvetæt.

YUM YUM YUM!

Egentlige er det meningen, at lapperne skal bruges til 20 små hjerter med fyld og på snor. Men jeg købte dem faktisk for at få en forsmag på stofferne. Og tro mig, det har jeg fået.

Jeg håber at mine billeder yder dem retfærdighed? Selvom jeg godt ved, at det oftest ikke er sådan.

Jeg har købt alle lækkerierne hos Malika & Rosa. De har seriøst så mange lækre ting, at det kribler og krabler for at tømme dankortet hos dem.

Nyd dagen!
Selv vil jeg bevæge mig ud til min mutti til en kop the og lidt strikkeri inden arbejdet kalder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar