fredag den 27. november 2009

Hjerternes fest....

Så har Mutti været på besøg med gratis mad og hygge.....
Rester fra de riges bord....mmmmm.

TAK Mutti!

Og så var der ellers dømt kreatid for alvor. Vi klippede og syede og klippede og syede.
Og det her, var hvad der kom ud af det.


Søde, sjove, skæve og kringlede hjerter til juletræer og vinduer.

Nu er jeg jo den heldige, der skal holde juleaften i år, så alle de små vidundere tilfaldt mig. Heldigt hva'?

Og nu er småkagedejen til årets første julefigurer under dejkrogen.
Denne portion er til adventskransene.
Men næste portion er til os selv. For er der nogle julesmåkager, jeg ikke kan undvære eller stå for, så er det dem.

MUMS!


Vi har bare et problem i forhold til dem!!!!
Hvor gode Nicolas og jeg er til at samarbejde omkring så mange andre ting, ligeså gode er vi til ikke at være enige om dem her.
Jo! Omkring figurene til adventskransene kan vi nok være enige om, at de skal pyntes sirligt og pænt med hvid glasur.
Den skal jo se pæn ud ik'?
Men dem vi senere skal spise.... tsk tsk tsk!
Står det til mig, skal de have en kæmpe klat glasur ud over det hele og være rigtig søde og sprøde.
Men står det til Nicolas, så skal også de pyntes med sirlighed....hmmmm... Men så er de jo slet ikke søde nok vel?
Konklusionen bliver nok, at vi får hver vores portion at pynte og spise lige som sidste år. Og når jeg så er færdig med at spise mine, går jeg på kompromis og spiser resten af hans også....hehehe.... snedigt ik'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar