torsdag den 21. januar 2010

Jubiii.....

Jeg har modtaget en Kreativ blogger award af Karina

Super duper fedt! Og 1000 gange mange TAK Karina

Som jeg skrev til Karina på hendes blog Unikarina , så er det dejligt at få anerkendelse for de ting man laver og opleve, at andre end den nærmeste familie kan lide dem (de kan jo ikke tillade sig at sige andet vel? )

Nu har jeg ikke prøvet at modtage sådan en award før, og der følger åbenbart nogle regler med.
Jeg skal gøre følgende....

A) Vise Awarden på min blog




Hermed gjort ;)

B) Linke til den/dem jeg har fået den/dem af:

Roger and over.....gjort ovenfor.

Karina skrev – jeg er vild forelsket i hendes smykker – og venter med længsel på at hun åbner en smykkeshop. Hun sysler også med andre skønne kreative ting.

C) Og her kommer udfordringen ..... Skriv 7 ting om dig selv

D) Give awarden videre til 7 blogger – Og HUSK! man er ikke forpligtet til at tage imod den Kreative Blogger Award.

Første del af opgaven - den simple og ikke krævende del af opgaven er udført. Resten følger .... For som jeg skrev til Karina ....

"Jeg vil meget gerne tage imod awarden (udfordringen) og fortælle lidt mere om mig selv.
Men Karina! Hav tålmodighed med mig…..
Lige nu nyder jeg en hel uges fri oven på fem mdr. uden en ferie.
Jeg tillader mig selv at sove længe om morgenen, nulre rundt, spise som jeg lyster og i det hele taget ikke tænke så meget seriøst.
Så ja! Som du måske kan se, er det ikke mange sammenhængende og fornuftige tanker, som kan passere gennem mit hoved i disse dage.
Måske vil jeg hen sidst på ugen være i stand til at samle tankerne og lave et seriøst blogindlæg igen ;)

Så ja! Tålmodighed er en dyd ….

Og Kære I andre! Håber også i er tålmodige?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar