søndag den 28. februar 2010

Hmmmm......

Der er noget om snakken, når Hartmann skriver, at "I sne står urt og busk i skjul".

Her ude på landet er det ikke kun urt og busk, som har været gået i hi.
Også jeg har været gemt af vejen.
Jeg har været overmandet både fysisk og mentalt af Kong Vinter himself.
Jeg har puttet mig selv af vejen bag store snedriver og frosne veje og har på det nærmeste kun bevæget mig ud, når arbejdet kaldte eller når der blev budt på gratis mad ;)

Men nu begynder det at lysne.
Man kan se grønne og sorte pletter hist og pist og det begynder at blive lysere.
Det er dejligt.
For med lyset kommer livet og lydene
(af andet en fyret der hoster og sneploven der moser forbi)
vi nærmere os foråret
med løbeturene
Og Nicolas som kommer hjem
Jeg glæder mig
og jeg har noget at glæde mig til ;)









Det er altid spændene at vise de ting frem, som man har brugt så meget tid og energi på.
Jeg er spændt
Jeg håber I også kan li' dem.

Mens jeg har været frosset ude,har jeg lavet en ny aftale.......
Jeg har været så heldig, at jeg har fået lov til at prøve at sælge nogle af mine ringe i en butik i Ringsted.
De af jer, som har været her før, har sikkert hørt mig nævne den tidligere
CONTRAST'N
Så tak til Kenneth!
Jeg glæder mig og er allerede i gang.....






1 kommentar:

  1. De ringe er intet mindre end fantastiske!!!!!!!! De har så meget sjæl og personlighed...jeg er forelske!!!!! Det hele skal ses i lyset af, at jeg slet ikke til ringe...disse har bare ramt mig :-)
    kh anne.dorte@mail.dk

    SvarSlet