mandag den 1. marts 2010

Det gør ikke noget, at det regner i dag......

For jeg får lov til at vise jer mine nye "små" babies.....

Jeg er så glad for dem.

Jeg har fået en bestilling på en Bobbelieciusring.
Men helt ærligt, så er det svært at forestille sig, hvad det er folk de kan li'.
Er det boblerne?
er det stenene?
er det helt pakken?
eller hvad er det og hvad er det lige, som skal have fokus på den ring, som er bestilt.....
jeg tænker....
Måske skal jeg bare sige, at jeg hvis alt går efter planen, vil lave noget, der ligner????
Men hvad hvis hun så ikke kan li' netop den, jeg har lavet til hende?

Ind imellem føler jeg, at jeg snyder mig til resultaterne af mit arbejde.
At det er mere held end forstand, at der rent faktisk kommer nogle fine ting ud af mine anstrengelser.
Jeg håber, at der kommer et tidspkt., hvor jeg tør tage på mig, at det ikke kun er et resultat af held.
Men at jeg rent faktisk har tænkt og arbejdet mig frem til dem.
Og at de bliver, som jeg gerne vil have dem til at blive.
Jeg arbejder på det ........

Have a nice day girls ;)

1 kommentar:

  1. Hej Kristine! Hvor dejligt med bestilling og at du kan sælge dine ting i en butik. De er altså rigtig skønne, så du behøver vist ikke bekymre dig over præcist hvilken detalje det handler om. De er alle en smuk del af helheden! Dine ørestikkere er også rigtig smukke!
    Knus fra Inger Lise

    SvarSlet