onsdag den 3. marts 2010

Kan, kan ikke.... skal, skal ikke.......

Jubiiiii....... jeg har solgt en ring, fået en bestilling på en anden og solgt et par øreringe.
Super duper fedt.

Faktisk kommer det hver gang som en overraskelse for mig, at nogen faktisk ønsker at køber mine ting.
Jeg får nærmest dårlig samvittighed og spørger, om de virkelig mener det og om de ikke bare har købt smykket fordi, jeg viste det for dem og talte min egen sag.
Måske lidt i forhold til mit indlæg fra den anden dag......
Jeg skal blive bedre til at tro på, at det jeg faktisk laver er godt nok.

Men det er faktisk svært at skille sig af med mine små "babies".
For jeg lyver ikke, når jeg siger, at jeg laver dem alle sammen, som var de til mig selv.
Jeg bliver altid lidt småforelsket i dem og som I ved, så er det svært at skille sig af med en småforelskelse.
Meget svært....
Men I dag siger jeg farvel til

The Pink Ladies


og den ene af mine Bobbelieciusringe


Men jeg må huske at tænke på det positive i situationen ;)
Mine smykker kommer til at blive båret af skønne piger, som sætter stor pris på dem og som har valgt netop dette smykke, fordi de synes det var smukt og fordi det var anderledes.
De tør skille sig ud og det sætter jeg stor pris på.

Og en anden ting er også, at det giver mig muligheder for at købe nye materialer uden at få dårlig samvittighed og uden at tære på Nicolas's pengepung igen.

Så TAK skønne ladies!
Må I altid få glæde i jeres liv ;)

See You og nyd dagen!
Kris

Ingen kommentarer:

Send en kommentar