fredag den 23. april 2010

Bytte bytte købmand.....

Nogle gange tror jeg, at jeg ville have egnet mig meget bedre til at bo og leve i en tid, hvor man handlede med naturalier i stedet for cold cash.

Igår var jeg sammen med de gamle floorballpiger.
Hyggelig som vanligt og med dejlig mad.
Christiansen havde sat sig for at servere en gennemført 80'er menu.
Hehehe..... gensyn med fortiden,
men dejligt ;)
Vi fik glaseret skinke, flødekartofler, stuvet spinat og frugt med is og chokoladesovs.
Hold da op, det er længe siden, at jeg har sat mine tænder i sådan noget.
Tror faktisk aldrig, at jeg har prøvet at glacere en skinke???
Og jeg er da trods alt 34 år.

Men men men.... det som det hele egentlig handler om, er det her


Lækkert ik'?
direkte hentet ude fra Christiansens mark (eller ja næsten! Det har ihvertfald gået derude og gumlet sidste år)
Men nu er det mit mit mit mit!
Byttet med en Uno Organic.
Dejligt hun kunne lide den ;)

Ja! Så drømmer jeg bare lige om seks af den her 
(og så lige fem skind mere tak!)


Den er da for lækker.
og så sidder man drøn godt i den.
Jeg ved det, for jeg listede mig nemlig til at prøve den den anden dag..... 
Uha! Jeg er solgt!

1 kommentar:

  1. Min ældste teenage datter og jeg (50 % af familien)drømmer også om seks af de der Eames stole - i præcis samme farve og benstilling!

    God lørdag aften.

    SvarSlet