fredag den 23. april 2010

Så så man lige mig få kuldegysninger......

Vimse, vimse, vimse.....
håret underligt, strittende,
uden bh (men dog med bluse)
og med haltende gang
Sådan tror jeg posten har set mig gennem ruden, da hun (min yndlingspost)
forskrækker mig.
Jeg skræppede op og udsendte et forskrækket UH!
For mig selv..... for ingen andre var oppe endnu
Klokken er også kun lidt over otte, så han er undskyldt ;)

Og så er det, at jeg får gåsehud (seriøst) og bliver helt mundlam.
For der mellem rudekuverterne ligger en pakke til mig
En pakke fra Unikarina
Hun har simpelthen sendt mig og Nicolas (mest mig) en pakke i anledning af dagen i morgen.


For dævlen da!
Jeg er mundlam ...... og alligevel ikke.
Jeg har 1000 ord jeg gerne vil sige til hende.
Men ikke her.... Til hende.

Men jeg vil bare lige dele med jer, hvordan man kan være heldig. 
Hvordan man kan møde nye mennesker, som man lige på stedet er slogt til stanglakrids overfor.
Og som er så søde og betænksomme.
Super dejligt ;)
 
Og ja!
jeg kunne jo ikke lade vær med at pakke den op vel?
Sådan er jeg, når det kommer til gaver.
Et bette barn i forklædning.
Jeg kan simpelthen ikke styre mig.
Og kun godt!
For det var denne her, som var i pakken.....


Oh my god!
Den har jeg pludret løs om flere gange til Karina.
Både på mail, men også så sent som sidste søndag til træffet i Silkeborg.

Måske var hun bare træt af at høre på mig efterhånden????

Den er seriøst den sødeste.
Og jeg er helt vild med den.
Og nu ved jeg, hvad jeg skal have med imorgen 
(så godt jeg pakkede op i dag ik'?)




3 kommentarer:

  1. Hej Kristine.
    Hvordan er jeres symaskine blevet væk i posten? Er det en nybestilt eller hvordan med det?
    Skønt skind, du ved jeg elsker den slags. Stolen er smuk og stilren, men passer jo ikke lige i mit hjem. Den vil være fin hos dig og så lige med et skind i.

    SvarSlet
  2. Smiler stort... Dejligt at den er nået frem og du er glad for den. Ha' en fantastisk dag.
    Knus...

    SvarSlet
  3. Hej Kristine :)
    Jeg ville lige sige 1000 tak for ringen, ...-
    fik den lige i dag, og den har ikke været af siden :D
    Og ha´en skøn dag :) knus herfra.

    SvarSlet