tirsdag den 6. april 2010

Endelig.....

Endelig er hun hjemme den skønne frk. Christina.
Længe ventet og savnet for sine charmerende og inspirerende blogindlæg.
Vi glæder os rigtig meget til at kigge billeder og få inspiration fra USA-turen.

Og fy til mig, 
at jeg næsten har glemt at melde mig til hendes give away i forbindelse med hendes afrejse....
Påske og hurlumhej I ved....

men her er den ;) 


Den er da bare noget af det mest cool, man kan forestille sig.
Og jeg håber seriøst, at Lykkens Pamfilius kigger til mig imorgen, hvor den trækkes.

Christina udlover også båden en 2. og en 3. præmie, så alle vi mange, som allerede står på listen, ikke skal føle, at vores odds er alt for dårlige.
De ville nu heller ikke være så dårlige at få fingre i.

Det er da nogle meget charmerende stoffer ik? 
Jeg elsker hvordan folk er begyndt 
( jaja! jeg er nok bare bagud) 
at jonglerer med alle de gamle dynebetræk og puder.
De er så cool.

Så kære Christina!
Her på falderebet melder jeg mig ind i kampen.
Tak fordi vi må være med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar