torsdag den 8. april 2010

Er der andre end mig, som synes at Photoshop er svært????

En gang i mellem hiver jeg Photoshop frem og tænker, NU skal der trænes. 
Så svært kan det vel heller ikke være?
Men jo! 
Det er det kan det faktisk......hmmmmm

Så ender jeg igen med  


Jeg glædes igen og igen over hvor let og hvor sjovt det er.
Så hvis I har det lige som mig,
så er Picnik også noget for jer.... 
Og kender I det ikke allerede, så skynd jer at tjekke det.

Super enkelt og billigt fotoredigeringsprogram, som kan alle de sjove ting.

2 kommentarer:

  1. tak for tippet, ja photoshop kan virkelig virke uoverskueligt, jeg snyder nogen gange og bruger andres "actions", man kan downloade mange gratis, jeg har fundet nogle hos the pioneeer woman: http://thepioneerwoman.com, og nogle ved bare at google.

    SvarSlet
  2. thanks for the suggestion...I am going to check out picnik!

    Have a great day!

    SvarSlet