søndag den 30. maj 2010

Man lærer hele tiden......

Og jeg har nu lært to ting.

For det første:
Så skal man passe på, hvad man syer og derefter viser sin mor....hmmmmm.
Nu er hun nemlig stukket af med mine første syede sommerbukser 
(dem i grøn hør og med Echino lommer)

For det andet:
Har jeg lært, at det aldrig er let at sy to materialer sammen, som er meget forskellige.
De bukser, som jeg har syet i stedet for de "bortkomne", er nemlig syet i kraftig babyfløjl med stræk, mens linningen er i strækjersey.
Overhovedet ikke nogen let kombination for en urutineret syerske som mig.

ØV!


Resultatet er flot på afstand. 
Men går man tæt på, så halter det altså gevaldigt.

Så jeg må vist på den igen......
Men fint nok!
For det er dårligt vejr her omkring Casa Kris og både Nicolas og jeg slås om symaskinens kræfter.
Vi har erklæret  
accepteret indedag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar