tirsdag den 18. maj 2010

Og vinderen er......

Nå vel!

Morgenen skulle jo alligevel bruges til et eller andet.
Så jeg har talt og talt og er nået op på 367 lodder.
Wauw!
Det er mange. ;)

Og efter et opkald til min lillesøster, som blev bedt om at agere nummerpige og
vælge et tal mellem 1 og 367,
er vinderen fundet.

Hun valgte nemlig nummer 
78.
Dermed er vinderen:



fra

Lisbet skrev:
Wauw - den gad jeg SÅ godt vinde - 
håber den findes i str. meget-fede-fingre! 
Linker straks og er blevet fast følger - 
3 lodder til mig. 
Kh Lisbeth"

Så kære Lisbeth!
Vil du så ikke være sød at sende mig din ring-størrelse og din adresse.
Så vil jeg fluks (læs her i løbet af ugen) gå i gang med at lave dig din helt egen "Uno Organic".

Tak for kampen alle sammen.
Det har været en fornøjelse at spille med jer ;)




5 kommentarer:

  1. Kæmpe tillykke til Lisbeth.

    Hilsen Conny - der næsten ikke er misundelig :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke søde Lisbeth!

    Er da super glad på din vegne!

    Knus Heidi
    Er ligesom Conny næsten IKKe misundelig :)

    SvarSlet
  3. Øv, ja jeg er delme misundelig. Og kæmpe tillykke til vinderen.
    Joseifne

    SvarSlet
  4. Hej Kristine - tak for detektivarbejdet med at finde mig. Jeg sender dig en mail når jeg har været omkring guldsmeden senere i dag. Og som jeg skrev til dig på facebook: jeg er helt benovet over at have vundet - og glæder mig VILDT til den ring! Tak også til I andre for de søde lykønskninger. Kh lisbeth

    SvarSlet