tirsdag den 18. maj 2010

Så skete det......

Igår mens jeg var på arbejde passerede tælleren 200.
Det betyder, at konkurrencen om ringen er lukket.


Kære Alle!
For dævlen da.....
Jeg er helt overvældet over den store deltagelse ;)
Tusinde tusinde tak for alle de mange søde kommentarer 
og 
for de mange input og spark, det har givet mig.

Det har været en kæmpe oplevelse at surfe rundt på jeres forskellige sider og lære nye mennesker at kende.
 Det har givet mig et vindue ud til nye verdner, jeg slet ikke vidste eksisterede.
Super spændende og inspirerende.

Så igen!
Tak!
Fordi I havde lyst til at være med

Jeg vil af bedste evne forsøge at få samlet alle stemmerne idag eller i morgen
og at få trukket en vinder hurtigst muligt.
Men da min dag i dag er lidt presset, må vi vente og se........Jeg håber jeg kan have den heldige i aften.
Må lykken stå alle bi ;)

Nyd dagen!

Kh
Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar