fredag den 25. juni 2010

Dyt, dyt skal vi BYT!

Ja!
Det er så ikke sidste gang, at jeg foreslår en kreativ byttehandel her på bloggen.

For et par dage siden spurgte jeg, om der var nogen, som ville bytte ydelse med mig.
Nogen som er fantastisk til at strikke og for hvem, 
det ikke giver forfærdelige myoser at strikke på pind 3.
Og nogen som tilgengæld ville have et smykke af mig.

Og allerede nu, har jeg hele to projekter i støbeskeen.

Karina går igang med denne her, 
og hun vil gerne have en bladbroche med en lille sten retur.
(billedet er lånt HER)

Og Lene med denne her "Rambling Rose"
(Hun tænker stadig over, hvad hun skal have tilgengæld. 
Men jeg ved, at hun muligvis er ude i noget tudse, turkist noget).
Jeg venter i spænding.....


Billedet er venligst lånt af  Lia Lewis.
Jeg fandt hendes lækre trøje på Ravlery.
Da jeg skrev og spurgte om jeg måtte låne hendes billede, 
var hun samtidig så sød, 
at fortælle mig, hvor jeg kunne købe bladet med opskriften.
Det var nemlig udsolgt fra forlaget.

Opskriften kan findes i Interweave Knits vinter 2006

Det jeg egentlig ville med dette indlæg, var at opfordre flere af jer til at deltage i den lille Naturalieøkonomirevolution
som Lene, Karina  og jeg lige har påbegyndt.
Tænk!
Hvis vi i bare lidt højere grad, kunne drage nytte af hinanden på den måde.
Du får æg, og jeg får syltetøj...... 

Jeg ville elske det.
Men det er måske bare mig?
Eller hvad?

8 kommentarer:

  1. HØRT - som jeg allerede har skrevet til dig er din ide jo helt genial og burde følges op af stiftelsen af foreningen til genindførsel af naturalieøkonomi i DK ;-)

    SvarSlet
  2. HØRT!
    Det er et fantastisk koncept!
    Og for dulan den er lækker, den der Rambling Rose, jeg må vidst også finde nogen der kan strikke....;o)

    SvarSlet
  3. Det er da alletiders ide. Super at bruge blogland til den slags også.

    SvarSlet
  4. super ide!!! Har gjort lidt i det - men sikke fantastiske bytter I gør jer, og kan godt lide det er lidt større ting I bytter!!

    SvarSlet
  5. Det er da en supergod idé Kristine, og jeg var også lige ved at melde mig som strikker for dig, men tænkte lidt for længe over det:-) Men måske næste gang....

    SvarSlet
  6. Jeg syens, at det er en super fed idé. Det er noget af det som er fantastisk ved blogverden - det er nemmere at skabe kontakt - og den er fyldt med hjælpsomme sjæle.
    Super smukt strik som bliver dit...

    SvarSlet
  7. Jeg synes det var en fantastisk ide. Og er da ikke i tvivel om at jeg også vil benytte mig af idén.
    Naturalieøkonomi er ginialt!

    SvarSlet
  8. Genialt!
    Og sikke nogle gode byt for jer alle :)
    Har selv byttet mig til forskellige ting!
    Er ikke en ørn til at sy, men det er der heldigvis andre her i blogland der er!
    Så super ide med Naturalieøonomi
    God søndag

    SvarSlet