torsdag den 24. juni 2010

Hvad kan være mere passende.....


End studenternelliker?

Jeg skal nemlig have besøg af Michaela og Cecilia.

Cecilia er lige blevet student .....
TILLYKKE!
  I studentergave har hun fået en dag hos mig, sammen med sin mor.
Heldig pige!
Siger jeg bare ;)

Vi skal lave smykker til den stor guldmedalje og lige efter den unge dames hoved
Spændende hvad dagen bringer af nye kilder til inspiration.......

Bollerne er klar, smoothien venter bare på at blive til blendet og thevandet småkoger allerede.
Det tegner til en go' dag ;)

Håber også jeres bliver det.....

1 kommentar:

  1. Tak for en vidunderlig, inspirerende og lærerig dag.
    Jeg er simpelthen så glad for mine smykker og det har været så dejligt, at se Cecilias glæde og overraskelse over hendes evner.
    Jeg laver et indlæg om vores fantastiske dag i dine og Nicolas´skønne omgivelser.
    Som du sagde: "I er nok trætte når i kommer hjem." Hvor har du dog ret.
    Jeg håber at fodbold-kampen er spændende nok, til at jeg kan holde mig vågen.

    SvarSlet