mandag den 9. august 2010

Snart i shoppen.......

Jeg har gået og nullret omkring de her smuklinger i snart to uger......
For seriøst!
Så længe har de ligget og ruget  i mine gemmer.
Først fordi, jeg manglede læder, 
men siden fordi jeg næsten ikke nænnede at skille mig af med dem.
....støn!

For jeg lover jer!
De er såååååh fine.
Lækre bløde farver, som spiller frækt op til hinanden.
Humoristiske og sarte på en gang.
Lige mig ;)

Men, men, men..... Nu er læderet arriveret og jeg har ikke længere nogen undskyldning.

Så her har I dem




Igen på lækre, tykke, indfarvede læderremme.
Men til forskel fra de tidligere armbånd fra min hånd,
er flere af de nye nu ikke længere helt enkle.
De har fået tilføjet en lille finesse i læderet, som binder det og de smukke, håndlavede knapper endnu bedre sammen.

Jeg glæder mig til at få lagt dem ud på shoppen senere i dag, 
så I også kan få fornøjelsen af dem.

Nyd dagen ;)

5 kommentarer:

  1. De er flotte! Du kan godt sætte et solgt skilt på det nederste. Nûno kommer jo hos dig i morgen - måske kan hun få det med og så lægger du beløbet oveni dét jeg skal betale dig for Nûnos dag hos dig??

    SvarSlet
  2. Heysa Dorit!

    Dejligt!
    Armbåndet er hermed noteret som solgt.
    Men jeg tager det ikke af, førend du har bekræftet.

    kh
    Kristine

    SvarSlet
  3. Du frister gør du :).
    Er bare så glad for det jeg allerede har købt hos dig, den lidt skæve knap med grøn-gul blomst, står så godt til den mørkebrune rem :)

    SvarSlet