søndag den 8. august 2010

Træt, mæt og helt varm inden.....

Det har været en hård sommer, end hård måned, en hård uge, en hård weekend og en hård dag.....Og nu er det overstået.
ANTIKLIMAKS
Dagen derpå
Stilhed........

Det var en dejlig, dejlig dag igår.
En dag, som der var lagt op til længe, og som kulminerede med et brag.
En dag med varme, sol og perfekt timing.
En dag med gensynsglæde og minder
En dag med nye gode og dejlige historier for fremtiden 
og   
En dag til at mindes.
TAK!
Til alle de som har været med til at arrangere 
og til de, 
som har været med til at gøre dagen til noget helt specielt

Jeg har været så heldig, at jeg fik tid til at tage lidt stemningsbilleder før og undervej. 
Og dem skal I da bestemt ikke snydes for ;)
Men, men , men, da jeg jo selv er bag kameraet her, 
er der altså 
(og måske godt det samme) 
ikke nogen af undertegnede eller gemalen.
Måske andre har været så heldige at finde os sammen og i en heldig vinkel?
Hvis! Modtages billederne meget gerne ;)
 











OG! 
Som lovet og i dagens anledning, har jeg bedt kæresten Schmeling om at uvildigt at vælge nummeret på vinderen af min sidste GIVE AWAY i denne omgang.


Og vinderen  er:

Jeg ved faktisk ikke, hvordan jeg skal forklare det.
Men jeg tror, at kærlighedens gudinde har haft en finger med i spillet her.
For hvis I husker et af mine tidligere indlæg, 
beskriver jeg faktisk Elisabeths blog.
Jeg faldt nemlig tilfældigt over den i min søgen efter inspiration til netop vores have/bryllupsfest.
Hun har seriøst den mest vidunderlige, smukke og inspirerende blog for alle os skabsromantikkere. 
Og jeg var så heldig, 
at Elisabeth dengang lavede et indlæg om netop mine smykker på sin blog.
Så nu kan jeg jo pænt sige 
TAK FOR DET ;) - med denne her......


Så Kære Elisabeth!
Jeg skal bede om størrelsen på din finger ;)


 



5 kommentarer:

  1. Det ser ud til I havde en vidunderlig dag!! Smukt pyntet op, og vejret var jo virkelig med jer. Tillykke :) (Også til heldige Elisabeth)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud og stort tillykke til vinderen ;0)

    SvarSlet
  3. Hvor så det bare ud til at være en dejlig, dejlig fest - uh, og lys og lanterner i træerne, det er lige mig.

    Og så ville jeg lige sige en anden ting... :

    JUHUUUUUU!!!!

    Hvor heldig har man lov at være... jeg vinder ellers aldrig noget... og dette er virkelig noget, som jeg har håbet jeg kunne vinde... Ih, jeg har bare et kæmpesmil lige nu :-D

    Jeg skal lige have tjekket fingerstørrelsen - så melder jeg lige tilbage...

    Ej, hvor fantastisk :) :) :)

    (og også tusind tak for de søde ord om min blog - jeg bliver jo helt flov...)

    SvarSlet
  4. Lovely photos and congratulations to Elizabeth! xo

    SvarSlet
  5. Det ser ud til at have været en fantastisk fest - dejligt at vejret artede sig.

    SvarSlet