tirsdag den 28. september 2010

Det som har stjålet mine tanker det sidste stykke tid.....

I foråret fik jeg en opgave af Solveig.
Hun ville have et smykkesæt.
Altså både ring, øreringe og vedhæng.
Hun havde nemlig dengang i foråret set sig lun på en af mine ringe
og
ønskede ikke kun den, men hele pakken....

Tænke tænke tænke...... 

Det har faktisk været lidt af en opgave, at få lavet noget, 
som rent faktisk passer sammen med en ring, som blive lavet for et år siden.

Der sker jo meget på et år......
Nye tanker og nye arbejdsmetoder.




Jeg er ved at være ved vejs ende.
Et par ørestikker skal svejses på, 
en tur i tromlen,
lidt mattering 
og
endelig et par sten,
så kan de afleveres til Solveig......

1 kommentar:

  1. She is going to be all smiles when she receives these beautiful pieces! I got mine! xoxo

    SvarSlet