mandag den 27. september 2010

Hvis I må se mine, må jeg så se jeres?

Jeg ved ikke, om I husker det?
Men for et par måneder siden indgik jeg et par fantastiske byttehandler med Lene og Karina.
De skulle strikke hver en trøje til mig og jeg skulle tilgengæld lave et smykke til hver af dem.
Jeg er nu ´ved at være godt derhenad.
Og man begynder at kunne danne sig et indtryk af hvad det var pigerne ønskede sig.
Have a sneek a peak.....


Jeg er snart klar til at bytte......Hvordan ser det ud for jer?

3 kommentarer:

  1. What a splendid idea! Love to see what they made you! Have a great week...xo

    SvarSlet
  2. Du kan jo lige tage et smut omkring min blog og se, der er såmænd ikke langt igen ;-)

    Uha, hvor ser det spændende og lovende ud, Kristine, du er altså så hammer dygtig :-)

    SvarSlet
  3. Hov. Opdager først dit indlæg nu.
    I min ende mangler der kun det øverste af et ærme. Det har så manglet lige siden sommerens tur til Norge - men mon ikke jeg snart får taget mig sammen?
    Det er jo blade i luften nu - og de drysser ikke kun ned fra træerne ;) - og lige om lidt er jeg arbejdsløs og får (måske) masser af overskud til at strikke.
    KH Karina

    SvarSlet