søndag den 19. september 2010

En lur midt i River Cottage........

........Og jeg begynder så småt at føle mig som et menneske igen.

Det har været en hård hård weekend.
Ikke på den der fysisk udmattende måde, hvor man knapt kan løfte arme og ben.
Men istedet på en psykisk og mentalt udmattende måde......

Oprindelig var det kun mig, som skulle have taget den lange tur til Nordjylland.
Op til Karina for at have endnu en L.D.E.S. - Dag i det jyske.
Men med lidt planlægning og fifling frem og tilbage, endte det med, at både Nicolas og min Mutti kom med i bilen op til Svigermor.
Nicolas skulle egentlig have lavet højbede og fældet træer for sin mor.
Men et kvarter før afrejse får han løftet forkert og turen er ødelagt for hans og til dels også for os andre.
Det gør jo ondt på os, at se ham have så ondt, at han knapt kan gå eller sidde.
Men men men.... vi er hjemme igen og imorgen står den på akut kiropraktorhjælp.

Men for at komme tilbage til det, som weekenden egentlig handlede om ;)
På en dejlig plet i det nordjyske.
Med fjordudsigt, rådyr i forhaven og med de lækreste værksted, men kan drømme om,
kan vi vist alle sammen godt misunde Karina en lille smule.
Eller okay!
Jeg taler ihvertfald for mig selv, når jeg siger, at jeg gerne ville have de faciliteter, hun har til hverdag.
Lucky girl!

Det var en helt og aldeles super duper dag.

Ikke kun selskabet, som bestod af både gamle, dejlige kendte ansigter men også nye søde, sjove og inspirerende bekendskaber.
En blandet flok med en finger på pulsen og interesser spredt ud over hele det kreative felt.
En gruppe til top inspiration


Men også maden, serveringen og underholdningen var i top.


Det var en fornøjelse at have en flok piger, som efterhånden havde prøvet det et par gange, og som var rigtig søde til at hjælpe og inspirere både hinanden og mig.
Det letter arbejdet for mig og tillader, at jeg koncentrerer mig lidt mere om de nye.

Det er efterhånden blevet en vane, at vi starter dagen med lidt the eller kaffe og tager en lille runde blandt deltagerne.
For det første for at lære hinanden lidt at kende, for at udveksler blogge og hjemmesider, for at runde blogverdenen og dens skærmydsler og røren.
Men også for at finde ud af hvilke smykker de enkelte vil lave og for at afstemme ambitionsniveau med realiteter og muligheder.
Alle "de gamle" havde til denne gang forberedt sig grundigt.
Der var tænkt tanker, tegnet og printet idér og alle, både nye og gamle blev indviet i disse før start.
Det var en stor succes.
Og flere  kunne rent faktisk også gå hjem med noget af det, de havde forestillet sig.
SÅDAN!
For andre, var succesraten på de hjemmetænkte tanker knapt så stor, idet de ikke helt var på niveau med dagens muligheder......hehehe.
Jeg tror, at Jani og Inger ved, hvem jeg taler om ;)

Men trods dette, fik alle alligevel nogle helt perfekt resultater ud af det,

Fejlprocenten er blevet mindre, vi har færre tabte sten, færre knækkede emner og en del roligere stemning omkring bordet.

Alt i alt en kæmpe succes og en super dejlig dag.



Tak til alle for godt humør, god humor, tanker og inspiration


Og til Karina for lækre, lækre boller, the og karameller,
Til Hanne for den fedeste og min helt personlige billebog
og til den anden Hanne for den skønne orkide.

Det har været en fest at være samme med jer alle sammen og jeg glæder mig til at se jer igen.









1 kommentar:

  1. Ha ha.. den fangede jeg da ;D og selv-tak for en super dag.
    jeg skal da bare lige suse over broen.. det gør du jo så tit, så hvor svært kan det være :)
    - Og tak for de fine flashede billeder :) jeg sender dig dem jeg har.
    knus herfra :)

    SvarSlet