fredag den 17. september 2010

Til os der er forvirrede.....

Omkring Amio!


 Jeg har fået flere henvendelser fra forvirrede 
(og var det egentlig også lidt selv), 
som ikke kunne se på Amio, at deres køb, var gået igennem.
De havde fx. købt et armbånd, men det fremgik ikke af salget på siden og det blev heller ikke vist på billedet.

"Men! 
Armbåndet blev da vist, 
da det blev købt første gang og blev også noteret som solgt den ene gang?"
Hvorfor nu det?

Efterfølgende har jeg af Ann-Karina far Amio fået at vide, 
at det er noget, som de indtil videre har valgt at nedprioritere 
(de har vist også har rigeligt andet at tage sig til)

Ergo!
Er det et armbånd eller andet, som der tidligere er købt et tilsvarende af, 
vil det ikke kunne ses. 
Hverken som nyt billede eller i salgstallet på  Amio.

I skal istedet forholde jer til den mail I får fra Amio eller Paypal, om, at I har købt.



Håber det fik afklaret et par spørgsmål ;)

2 kommentarer:

  1. Tjah,
    Jeg har så forsøgt at oprette en butik i onsdags- for at være med i fællesskabet - og jeg får også en fin mail om at jeg snarest vil modtage login oplysninger, men næh nej - de dukker overhovedet ikke op.

    Så nu håber jeg amio svarer på deres kontakt mail adresse.

    Kan i øvrigt se at man nu kan oprette sig og selv vælge brugernavn - det er dog lidt svært bare at gøre det, når ens mailadresse og navn allerede én gang er registreret...

    Nårh ja - jeg vil vel egentlig bare sige jeg også er forvirret men lidt på en anden måde :D :D

    SvarSlet
  2. Ja det har jeg også undret mig over!! Tak for det!
    Jeg så nogle af dine smukke armbånd på kunstfabrikken i går - skønne!

    SvarSlet