mandag den 6. september 2010

ps....

Hermed dementi af min tidligere påstand,  

"- Angående den ømme krop..... 
ja! 
Igen kan jeg vist kun sige op på hesten.
Kroppen gør jo ALDRIG ondt, når den er igang. 
Det er jo oftest om morgenen og inden sengetid. 
Og morgenen er snart overstået og den anden er jo langt væk i dag pga aftenvagten. 
Så ikke noget pjat der ;)"

Det er løgn og latin..... Jeg har lige været ude på 7,2 km og det gjorde stort set ondt alle vegne .... 
Altså har jeg hermed trukket mine ord til mig igen.
det gør ikke kun ondt morgen og aften.
Det gør OGSÅ ondt, når man bevæger sig i løbet af dagen.

Så undskyld hvis jeg har stukket blår i øjnene på jer.

1 kommentar:

  1. Hej Kristine. Vil du ikke kigge ind på dit indlaeg om ldes dag pa Sjalland.
    Hilsen Rikke

    SvarSlet